onsdag den 25. februar 2015

Lysten til at blogge er vendt tilbage

Lysten til at blogge er langsomt kommet tilbage, men på trods af flere forsøg på at komme i gang igen, har det bare ikke rigtig lykkedes mig. Noget har bremset mig og holdt mig tilbage. Jeg har forsøgt at ændre lidt på bloggen (faktisk et større arbejde) og slette nogle indlæg, men alligevel kunne jeg ikke rigtig få den gode og trygge mavefornemmelse tilbage. Men som skrevet er lysten kommet tilbage og da jeg desværre ikke rigtig kan få denne blog til at give mig det platform jeg søger, har jeg valgt at rykket teltpælene op og flytte et nyt sted hen. Så den sidste uges tid har jeg skrevet på min nye blog og det har været godt - Indlæggene skriver nærmest sig selv nu (måske lidt overdrevet;-)) og den gode mavefornemmelse er kommet tilbage.
Håber I har lyst til at kigge for min nye blog; Glansbilledet.dk - På bloggen i højre sidebar vil du også finde et direkte link til bloglovin, så du kan følge med der fra, hvis altså du har lyst;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)