søndag den 1. februar 2015

Fastelavnsboller - Hjælp!!!

Her i weekenden har jeg bagt nogle fastelavnsboller. De blev mindre vellykket - Smagen var som sådan fin og det er vel det vigtigste... Det prøver jeg i hvert fald at bilde mig selv ind. Jeg har dog svært ved at overbevise mig selv om det, for hold da op, hvor var de grimme (derfor heller ikke noget billede i dag;-)). Så har du en opskrift på pæne, lækre og velsmagende (også gerne nemme) fastelavnsboller, må du meget gerne skrive den i kommentarfeltet eller smide et link. Hvis du har et godt tip til, hvordan man får lukket fastelavnsbollerne, så ½-delen af fyldet ikke ender på bagepladen, så vil jeg være dig meget taknemmelig.



2 kommentarer:

  1. Hejsa
    På Facebook er der en gruppe som hedder "Bageglad"...
    Der kører en masse tråde med gode råd og opskrifter på det du efterspørger.
    God fornøjelse 💖

    https://m.facebook.com/groups/154308061416842

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, den gruppe vil jeg fluks kigge på:-)

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)