lørdag den 10. januar 2015

Nytårsforsæt

10 dage inde i det nye år og normalt plejer jeg allerede på nuværende tidspunkt at have brudt et nytårsforsæt eller to, men ikke i år... For jeg har nu taget konsekvensen af, at jeg har rygrad som en regnorm og derfor har jeg valgt at glemme alt om, hvad der hedder nytårsforsæt og deraf følgende skuffelser. Istedet har jeg valgt at fokusere på mine drømme... Nogle vil gå i opfyldelse - andre vil sikkert ikke (men så er det jo bare at arbejde endnu hårdere for dem, hvis drømmen stadig ønskes) - Nogle drømme vil højest sandsynlig ændre sig igennem året. Så jeg sætter mig ikke noget for i år 2015, men drømme har jeg masser af og jeg glæder mig til at fortælle om dem...
Hvad er jeres forsæt og drømme for 2015?

1 kommentar:

  1. Et forsinket godt nytår Louise :0)
    Jeg droppede også nytårsfortsæt for nogle år siden, for de er alt for lette at bryde og så står man der igen næste nytår og prøver igen ;0)
    det godt med drømme er, at enten bliver de til noget eller også kan man drømme videre og justerer.
    Må du få et godt 2015 med mange drømme!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)