lørdag den 31. januar 2015

Hvis man kan sin abc

Hvis man ka' sin abc,
ka' man meget mer' end det.
Man ka' læse i en bog,
lær' en masse andre sprog.
Men man bli'r kun god til det,
hvis man kan sin abc.

Vi leger skole her hjemme og det er en stor succes. I hvert hvis jeg måler på det kriterie som lyder, at dem der deltager skal synes det er sjovt og hyggeligt. Børnehavebarnet er også vild med det der skolehaløj og elsker at skrive bogstaver. Nu har jeg lavet hans helt egen dyre-ABC-plakat som lige mangler at blive rammet ind inden den skal op og hænge over hans seng. Lige nu er den bare printet på et stykke kraftig A4 papir, men kun endelig godt tænke mig at få den trykt i A3 størrelse eller måske større. Nogen der kan anbefale et godt trykkeri?


1 kommentar:

  1. Waw den kunne jeg godt tænke mig på lege værelset såååå fin hvor er du dygtig.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)