tirsdag den 27. januar 2015

Hovedet på bloggen...

Den anden dag sad jeg og læste min egen beskrivelse af mig selv her på bloggen. Den var som sådan meget tro mig, men vægten var primært lagt på det kreative. Det kreative fylder stadig meget i mit liv, men det er der bestemt også andet der gør og disse sider får jeg mere og mere lyst til at dele med jer. Så derfor vil nogen måske føle, at bloggen ændre form og indhold, men i bund og grund er det jo stadigvæk bare mig bag ordene... Men hvem er så mig??? For at komme det nærmere, kommer der her en beskrivelse af hovedet bag bloggen.

Jeg er en kvinde på 36 år og sammen med hr. Nielsen har jeg 5 børn i alderen 4-16år. Jeg har min egen virksomhed - Den Unikke Ælling, som jeg håber og krydser fingre for, at jeg snart får sparket endnu mere gang i. Når der ikke er ordre i butikken, er jeg vist det man kalder en hjemmegående hausfrau i en lille flække der ligger i udkantsdanmark. Som jeg tidligere har nævnt fylder det kreative en del både i butikken, aktiviteter med børnene og bare sådan generelt i liv, så selvfølgelig vil det stadigvæk fylde i en eller anden form her på bloggen. Noget der dog også fylder i mit liv (uanset om jeg vil det eller ej) er smerter. I min sidste graviditet fik jeg konstateret Tietzes syndrom og har desværre været plaget af det on/off lige siden. Så selvom det ikke skal styre mit liv, så fylder det og der vil sikkert falde et ord om det i ny og næ. Det var de hårde facts - De var lette nok at beskrive og jeg glæder mig til at give disse facts liv i gennem mine blogindlæg:-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)