tirsdag den 13. august 2013

Med tungen lige i munden...

I sidste uge var jeg så heldig at vinde to af "bøgerne" (Tegn med tal - Dyr og Ansigter) fra SHUFFLEbook inde på deres facebookside. "Bøgerne" ankom i går og lige siden har vi tegnet og tegnet. Begejstringen vil ingen ende tage, da vi stort alle, store som små, kan kreere en tegning, hvor man rent faktisk kan se, hvad den skal forestille. Mindstemanden vælger kortet, der skal tegnes. Vi forældre eller søskende tegne, hvorefter mindstemanden bruger tid og fuld koncentration på at farvelægge tegningerne. Især har han kaster sin kærlighed på havdyrene, så de bliver tegnet igen og igen. Jeg tegner dem gerne for sagt giver det helt optur at se det endelig resultat. Hvis du ikke kender SHUFFLEbook, synes jeg bestemt, at du skal tage et kig ind på deres facebookside eller hjemmeside.

Fuldt ud koncentreret med tungen lige i munden:-) 

Dette indlæg er IKKE sponsoreret, men vil bare dele min (vores) begejstring for dette inspirerende produkt:-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)