mandag den 15. juli 2013

Nydelse #2

Som jeg skrev i dette indlæg, så fik jeg jo mulighed for at teste Den Blå Avis' nye app. Det var nemt og bekvemt og mine varer kom få dage efter jeg havde overført pengene. Jeg endte ud med at købe to mexicanske hængekøjer. I kan tro, at de er lækre - Hvis jeg fik lov så kunne jeg tilbringe timer i dem;-).

Hængekøjerne er meget "elastiske" og man ligger fantastisk,  når man ligger på tværs i den.

Pæle er sat op i baghaven og planen er, at de skal males sorte, men det kræver jo, at man rejser sig fra hængekøjen;-). Planen er også, at samlingen skal forøges med endnu en køje - Så skulle der gerne være nok til hele familie:-).

Køjerne rummer snildt flere børn af gangen:-).


4 kommentarer:

  1. Det ser jo vildt skønt og hyggeligt ud..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det også:-) og heldigvis tyder vejrudsigten på, at de også kommer i brug den kommende tid:-)

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)