fredag den 15. marts 2013

Sjov med børn #2

Gæk gæk... Mine børn elsker påsken og de traditioner vi har opbygget omkring påsken. I dag har vi været i gang med at årets produktion af gækkebreve og jeg var ikke et sekund i tvivl om, at de elskede hvert minut af klipperiet og snakken, der primært handlede om spændingen ved gækkebrevene og om om de bliver gættede eller ej. Sjovt nok ender de altid i overskud af påskeæg;-). Selv mindstemanden på 2 år var med - han var dog mest optaget af at pille hovederne af vintergækkerne:o).

Jeg selv fik lavet en yndige ballerina - Idéen har jeg snuppet her

Det kræver stor koncentration at få hænder, fingre, saks og øjne til at spille sammen....
Men når det først kører, så bliver der hurtigt produceret en stor bunke gækkebrev:-)

Så skal de bare sendes...

Inspiration til vers er fundet her og her

2 kommentarer:

  1. Ih hvor hyggeligt. Kan huske da Sofie og jeg var små og sad og klippede gækkebreve. Sidder helt og savner det nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nød det også i stor grad. En dejlig aktivitet for store og små:-)

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)