søndag den 10. februar 2013

Fastelavn er mit navn...

Mindstemanden har været til fastelavn i dagplejen og han havde det hjemmelavet kostume på. Han er meget glad for det og var ikke meget for at få det af igen, så mon ikke der er til mange timers leg tilbage i det kostume? Og hvad var han så??? Ja meningen var jo, at han skulle være en kylling, men jeg synes nu nærmere, at han lignende en hane pga. af farven og kammen. Min datter mente, at han lignende en stork pga. de røde ben:-). Hvad han selv syntes, ved jeg ikke, jeg ved bare, at han løb rundt og råbte MUH:o). Så måske vi bare skulle kalde ham en "kyhastoko" - en vanskeægte klon;o).

Og så en advarsel: Nu kommer der massiv billede spam;-)







Håber I alle får en dejlig fastelavnssøndag:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)