søndag den 9. september 2012

Workshop

Sidste søndag afholdte jeg en cupcakeworkshop for 11 drenge i alderen 5-11 år. En (ren) fornøjelse at se alle de drenge kaste sig over opgaven med stor iver og kreativitet. Lige i starten lod drengene sig meget inspirere af de cupcakes jeg havde lavet - netop til inspiration, men der gik ikke lang tid, førend de slap deres kreativitet løs og fik kreeret noget flotte og unikke cupcakes. Og jeg behøves vel ikke at sige, at hver og en af drengene var meget stolte af resultatet:-).

Dyb koncentration...

Bordet efter drengene har været i gang noget tid:-)

Det færdige resultat (mine inspirationscupcakes ses på det store billede)

Flere cupcakes...

Skulle du også ha' fået lyst til at afholde en cupcakeworkshop, så læs mere her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)