lørdag den 11. august 2012

Nyder livet...

GOSH det er længe siden, at jeg har været på bloggen. Undskyldninger er der nok af; arbejde, sommertid, manglende lyst og overskud. Pausen har været tiltrængt og jeg kan nu mærke at overskuddet til blogland er vendt tilbage og jeg glæder mig til igen at dele små og store begivenheder med jer. Jeg har meget at berette om både om mine kreative projekter og ting på det mere personlige plan, men meget mere om det i senere indlæg;-). Håber I har haft en dejlig sommer. Det har jeg i hvert fald. På mandag starter hverdagen igen og jeg går rundt med sommerfugle i maven for det er for alvor også startsskudet på mit seneste projekt. Fik jeg sagt, at jeg glæder mig;-) - Livet er godt:-).

Søskendekærlidhed<3 p="p">

1 kommentar:

  1. Velkommen tilbage Louise. Håber du har haft en god ferie

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)