onsdag den 9. maj 2012

En dejlig dag

Endelig blev det d.6/5-2012, hvor vores ældste skulle konfirmeres. Forberedelserne havde stået på i måneder og var blevet intensiveret den sidste uge op til den store dag. Ingen tvivl om, at konfirmanden, vi forældre og hendes brødre glædede os rigtig meget til denne store dag. Derfor er det også lidt underligt, at den allerede er overstået. Underligt, men også dejligt, for nu har vi en masse gode minder at tænke tilbage på:-).

Et snapshot af Frederikke under gudstjenesten!

Måske det billede, hvor man bedst kan fornemme den lækre tyl på kjolen.

Efter kirken gik turen ud i skoven, hvor der skulle tages et par billeder eller to;-).
Det var pivkoldt og derfor faldt valget på det første og bedste træ.

Konfirmanden

Vi var heldigvis så heldige, at Frk. Smed var med til selve festen, og hun tilbød at tage billeder, så jeg håber, at I kan bære over med mig, men der er så meget jeg gerne vil vise fra dagen, så jeg er sikker på, at de næste mange indlæg kommer til at omhandle konfirmationen:-).

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine billeder du har fået taget! Det var lidt ærgeligt at vejret ikke var så varmt, men det kunne jeg heller ikke prale med det var ved min konfirmation. Der blæste det tilgengæld rigtig meget. Men håber du nød dagen lige så meget som mig. Endnu en gang tillykke med hende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Endnu en gang; tusind tak:-).
      Ja varmt var det ikke. Heldigvis var børnene ligeglade:). Vi har dog bestemt at inden næste fest, skal vi ha' anskaffet os endnu en varmer, for en var lige lidt nok:).

      Slet
  2. STORT tillykke med hende :0) Hvor er hun fin - så smuk kjole.
    Dejligt at høre I havde en god dag.
    Glæder mig til at se flere billeder
    KH.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)