søndag den 27. november 2011

Traa daa og vinderen blev....

Det har været en kold og blæsende dag i dag - En perfekt dag til indendørs sysler og hygge. Ud over lidt julerengøring/oprydning, har jeg hygget mig med at tælle lodder i min give away. Hvor er det fantastisk, at så mange af jer har haft lyst til at deltage - Tak skal I have. Og et stort velkommen til alle I nye læsere, som er kommet til:-). Random.org ist mein freund og har endnu en gang været mig behjælpelig med udtrækningen af vinderen. Så må jeg bede om en stor trommehvirvel..... Traa daa og vinderen er; Christina med bloggen Rappedikke. Tillykke med det Christina - Håber du bliver rigtig glad for de smukke ophæng. Du mailer mig bare din adresse, så skal jeg nok få sendt dem af sted hurtigst muligt:-).

4 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt Louise.. er du klar over hvor glad jeg er?

    SvarSlet
  2. Super Christina:-) og jeg har modtaget din mail - Skriver til dig senere i aften, når lilleprutten sover.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Louise - er du da helt vimmer hvor er det lækkert det her julepynt.. hold da op.. jeg er vildt glad... dog ærgerlig over, at jeg ikke nåede at hilse på dig.!
    Kh C

    SvarSlet
  4. Det er simpelthen så skønt, at du er blevet så glad for pynten - på trods af den manglende indpakning af det;o). Jeg håber, vi får mulighed for at ses en anden gang:).
    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)