torsdag den 17. november 2011

Logistisk...

Jeg er jo så heldig, at jeg i morgen og weekenden ud skal dele en bod med Brittaårets julemarked. Jeg glæder mig helt vild og dagen i dag er gået med at lægge en sidste hånd på uafsluttet projekter samt samle alle sagerne sammen, så bilen hurtig kan blive pakket i morgen tidligt inden turen går mod Horsens. Britta spurgte mig den anden dag, "om jeg troede vi kunne være i bilen". "Selvfølgelig vi tager bare den store bil", var mit svar. Min optimisme holdt så kun lige til jeg i dag rent faktisk har fået mig et overblik over, hvad jeg skal have med;-D. Men hey om jeg skal løbe efter bilen hele vejen, så lover jeg jer, at vi nok skal komme frem og jeg håber at se jer en af de tre dage:-).
Lidt af det som fylder bilen;

Et sæt til drengene med skyder og hele pivtøjet

Stjernepude - Her set fra både den ene og anden side
Hvis pladsen bliver alt for trang i bilen, bliver stjernepuden dog hjemme (jeg er faktisk også lidt i tvivl om der er plads nok til den på den plads vi har til rådighed på markedet;o)).

Det er bare lidt af, hvad jeg tager med, hvis du vil se mere, så kig forbi Torvet 6, Horsens her i weekenden:-)

8 kommentarer:

  1. Jeg håber dælme ikke at du skal løbe efter bilen - for jeg har ikke kørekort ;-)

    SvarSlet
  2. Tag den med!! Her er masser af lagerplads, så hvis den ikke bliver solgt med det samme eller hvis der ikke er plads på standen før du har fået solgt noget af alt det andet, så er det jo godt lige at have den med i reserve. Og så er den jo godt blikfang! :)

    Glæder mig til at se jer. I bil;)

    SvarSlet
  3. Jeg regner med at komme søndag og besøge jer alle sammen. Jeg kan jo nok kende dig på pøllebunken, nåh nej. Den er jo selvfølgelig helt væk, for de er da solgt allesammen.
    kh

    SvarSlet
  4. jeg er lidt misundelig... men jeg har slet ikke tid eller overskud til og lave noget, der minder om noget der kan sælges pt.. sådan noget skole og praktik tager meget tid :)

    SvarSlet
  5. Ej jeg vidste slet ikke det var jer der stod med de fine sager.. Pøllepuderne kiggede vi også på.. :) Undskyld jeg ikke fik sagt hej så, vi stod da længe hos jer.. var det mon ikke også der omkring min datter fik købt en børnering? :) Dejligt marked ihvertfald
    :)

    SvarSlet
  6. Øv øv øv at jeg ikke fik hilst på dig - Det må jeg ha' til gode til en anden god gang:-)

    SvarSlet
  7. Ja det ville da være hyggeligt.. det skal også siges at jeg var lidt småforvirret fordi vi sku videre til en fødselsdag og vi kun havde en halv time til markedet, det var altså virkeligt alt alt for lidt.. :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)