tirsdag den 8. november 2011

Julesok

Rosinen i pølseenden aka Sigurd manglede en julesok... Men sådan er det ikke længere, for jeg har været i gang ved symaskinen. Måske lidt tidligt, men inden jeg får set mig om, så er det jo 1. søndag i advent. Rød/hvide seersucker tern kombineret med rødt stof og hvid tråd - Jeg synes den blev meget sød - Manden er af en lidt anden mening og mener at den er blevet lidt for "fimset". Hmm det er da de klassiske julefarver, men måske jeg bøjer mig og laver en ny... Det må tiden vise;-).

Julesok med navnebroderi
Published with Blogger-droid v2.0.1

5 kommentarer:

  1. Det er da sådan en julesko skal se ud - i julens farver. Efter min mening kan den godt bruges til en dreng (siger jeg som mor til 2 piger)

    Og der fik du så lige prikket til min dårlige samvittighed - jeg har nemlig også et hængeparti når det kommer til julesok. Min mor lavede i sin tid en julesok til Karoline, men nu mangler jeg jo en til Josefine. Men jeg kan ikke få den lavet før jeg får sat min ind i den brodersymaskiine jeg har arvet fra min mor (For 2 år siden) Og undskyldninger er der nok af:-)

    SvarSlet
  2. Den er FIN og JULET, men han er nok misundelig skal du se ...

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin, den skal nok gøre lykke :o)

    SvarSlet
  4. Den er da ikke fimset! Måske hvis du kommer til at vaske den og det hvide så bliver lyserødt. :D Men mon ikke Sigurd er mere interesseret i gaven end i hvordan sokken ser ud? ;)

    SvarSlet
  5. Tak for jeres søde kommentar. Nu har jeg gået og tænkt og tænkt og kommet frem til, at sokken bliver som den ellers må manden selv lave den om;o)
    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)