mandag den 14. november 2011

Fjerlet give away

Ingen tvivl om, at jeg har et godt øje til Holmegaard og mange af deres produkter. Min samling tæller blandt andet en lampe, et par vaser, lysestanger og ikke at forglemme de to glasting børnene selv har pustet på Holmegaard Glasværk (jeg er dog langt fra sikker på, at Holmegaard vil lægge navn til de sidst nævnte ting, men smukke det er de, sagde hunden;o). Jeg må også indrømme, at jeg var solgt, da jeg første gang så Celebrate-serien som det svensk-danske designerpar Alken og Bengtsson har skabt for Holmegaard - Den vil jeg rigtig gerne eje:-). Celebrate-serien består af ornamenter i klar og kulørt glas, som hylder de gamle juletraditioner på en helt ny måde. De vil være perfekte til at hænge på juletræet, i vinduet eller f.eks på en gren i loftet som vist på billedet - Mulighederne er mange og kun fantasien sætter grænserne. Ornamenterne har en vejl. pris på 99,75 pr. stk.
Måske der er andre derude, som deler min begejstring for Holmegaard og særligt denne Celebrate-serie? Det håber jeg, for i anledning af den nært forestående jul skyder jeg nu en give away i gang. Denne give away er en hyldest til mine læsere og måske du allerede har en lille anelse om, hvad præmien er? En heldig kartoffel vinder, ikke bare et ornament, men HELE  Celebrate-serien.
Reglerne er simple og næsten som de plejer, men da denne give away er en hyldest til mine læsere, så kræver det at du har tilmeldt dig som fast læser for at deltage;-)
  • Fast læser + kommentar = 1 lod
  • Fast læser + kommentar + link på blog (lån gerne billede) = 2 lodder.
Vinderen trækkes 1. advent (d.27/11-2011;-)), så ornamenterne kan komme til at sprede glæde i hele decembermåned hos den heldige.


84 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine - jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  2. Hvor ER de smukke - og det tiltaler mig meget at de er af glas og ikke akryl.
    Hvor gad jeg godt have dem hængende og pryde.... Prøver med et lod :)

    SvarSlet
  3. De er så smukke og elegante. Håber jeg bliver den heldige.

    SvarSlet
  4. De er så skønne. Jeg holder mig til et lod i denne omgang:)

    SvarSlet
  5. Jeg er med på 1 lod og krydser fingre for at jeg vinder. :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er de flotte. Er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  7. Så fine! Jeg er med på 1 lod:-)

    SvarSlet
  8. jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Har linket på min blog :)

    SvarSlet
  9. Oh, ja, de er smukke, dem vil jeg da gerne eje, så jeg er med 2 lodder.
    Krydser så fingre, tær og hvad det ellers kan krydses.

    SvarSlet
  10. Nøj de er flotte ! et lod til mig tak :)

    SvarSlet
  11. De er skjønne! Jeg tar 1 lodd og håper på vinnerlykke :-D
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  12. De er simpelthen så fine og flotte - jeg er bestemt med og smider 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  13. deltager med to lodder! www.frida-whatsnew.blogspot.com

    SvarSlet
  14. super smuk pynt :o)♥
    to lodder vil jeg gerne be' om
    knus ♥

    SvarSlet
  15. Ja de er MEGET skønne ! Jeg er med på et enkelt lod!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  16. Sikke flotte de er, jeg er med på 1 lod.

    SvarSlet
  17. Hold da op du har fundet en god giveaway. Jeg er i hvertfald med i lodtrækningen med 1 lod.

    SvarSlet
  18. de er da bare for skønne, 2 lodder til mig:)

    SvarSlet
  19. Hvor er de fantastisk smukke :)
    Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  20. For en flott give away!
    Jeg vil gjerne ha 1 lodd :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlet
  21. Nej hvor lækkert. Smider 3 kæmpelodder i puljen :o)

    SvarSlet
  22. jeg smider 1 lod i puljen. For den her vil jeg da virkelig gerne vinde :-) top nice!

    SvarSlet
  23. Vildt søde ophæng, jeg vil meget gerne være med - smider 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  24. 2 lodder til mig, de er vildt søde!!

    SvarSlet
  25. Hvor er de bare fine - Jeg har ikke set dem før, men er da vild med dem. 2 lodder til mig. Klem fra Dorte

    SvarSlet
  26. Nej hvor flot, sikke da en super give away. Jeg er med på 1 lod:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  27. Hvor er de dog smukke, hold da op...Er selv helt vild med rigtig mange af Holmegaard´s skønne produkter..:O)

    Smider et kæmpe lod i puljen og håber det rækker til gevinst..:O)

    SvarSlet
  28. De fine sager vil jeg MEGET gerne vinde

    1 lod til mig

    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  29. Jeg er med på 2 lodder og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  30. Jeg deltager med 1 lod - SKØN præmie -

    SvarSlet
  31. Uh jeg er med på 1 lod ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  32. Den er da super skøn. Er med på et lod. Håber det er nok :)

    SvarSlet
  33. De er da bare fine...!! Jeg hapser 2 lodder :)

    SvarSlet
  34. Hvor er de smukke ;0) Jeg snupper 2 lodder

    SvarSlet
  35. WOW!!!
    Sååå fine.
    Tar ett lodd og krysser fingrene:)

    SvarSlet
  36. Hej Louise
    Jeg vil gerne være med på 1 lod.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  37. Hej Louise, deler din begejstring for Holmsgaard og deltager med et lod og krydser alt hvad krydses kan. Kh. Unna

    SvarSlet
  38. De er jo så fine. Skal holde vores første jul selv i år og går og overvejer, hvad vi/jeg egentlig synes, er pænt. DE der er i hvert fald!!

    SvarSlet
  39. De er så smukke, jeg deltager gerne med 1 lod. KH Kirsten Gyldenløv, gyldenloev@c.dk

    SvarSlet
  40. Hej sikke en dejlig give away jeg vil gerne have 2 lodder tak :)

    tag et kig forbi min advent give away og få mulighed for at blive en af de 4 vindere her :

    http://chhans-tegneblog.blogspot.com/2011/11/advents-gaver-til-min-trofaste-lsere.html

    SvarSlet
  41. wau - hvor er den sej
    2 lodder til mig

    vil meget gerne deltage
    margit[punktum]rosenaa[snabel-a]gmail[punktum]com
    x
    margit

    SvarSlet
  42. Sikke en flot give-away. De er vel nok smukke, de ornamenter.

    Jeg er med på 1 lod.

    Kh Judith

    SvarSlet
  43. Haps deltager gerne med 2 lodder :) Håber jeg er heldig, ved lige hvor de skulle pynte hos mig...
    Smil fra Pia

    http://skatterenshyggekrog.blogspot.com/

    SvarSlet
  44. Virklig fine, og dejlige nuancer - håber de kommer hjem til mig og pynte. Jeg deltager gerne med 2 lodder.

    SvarSlet
  45. Hvor er den sjov, smider 1 lod i bøtten.

    SvarSlet
  46. De er nemlig så fede.. jeg krydser fingre.. 2 til mig - tak ;-)

    SvarSlet
  47. Åh hvor er de skønne - jeg smider to lodder - og håber på heldet er med mig..
    jeg kan desværre ikke sende kommentar med mit bloggernavn da den ikke vil lade mig kommentere derfra..
    men min blog er http://bemydragonfly.blogspot.com/
    Vh Rikke

    SvarSlet
  48. Utrolig skønne - og dejligt at finde din blog.

    Jeg napper to lodder :-)

    KH tina
    www.tichtach.blogspot.com

    SvarSlet
  49. wow de er flotte - jeg vil gerne bede om tre lodder :)

    SvarSlet
  50. Hej Louise.
    Snupper 2 lodder, for det er da en superfin give away du der har gang i.
    Hilsen Lene

    P.s Husk lige at sende din adresse hvis du vil have din bog.

    SvarSlet
  51. Den vil jeg meget gerne vinde!
    1 lod til mig tak .-)

    SvarSlet
  52. Hvor er de bare flotte.
    Jeg har meldt mig som fast læser og tilføjet link på min blog.
    2 lodder til mig.
    Mvh Mette

    SvarSlet
  53. Meget flot give away.. Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  54. Det er da en fantastisk give-away det her. Jeg deltager fluks med et enkelt lod :)
    Kh Line

    SvarSlet
  55. nøj hvor lækkert! jeg vil gerne deltage med et lod :)
    *krydser fingre*

    mail: heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Hvis jeg kunne ville jeg snuppe en hel kasse lodder, men må nøjes med 1. Mange hilsner fra Joan M.

    SvarSlet
  57. Hold da op, hvor er de fine! Jeg må simpelthen også veære med i lodtrækningen med ét enkelt lod!

    SvarSlet
  58. Jeg vil også gerne være med et enkelt lod.
    Kh Stine

    SvarSlet
  59. De er simpelthen så smukke! Har normalt ikke meget til overs for julepynt, men dem der..dem vil jeg smadder gerne eje. Så jeg smider 2 lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  60. Sikke dog en skøøn give away, deltager meget gerne, men desværre kun med 1 lod, da jeg ingen blog har.
    V.h. fra en ivrig bloglæser, Hanne, Randers

    SvarSlet
  61. Hele sortimenter, er du gal? wow. dette er jo suppert.
    hiver meg med med 1 lodd. og klem julie

    SvarSlet
  62. Hold da op hvor er de smukke, jeg er helt sikkert med på 1 enkelt lod.
    kh

    SvarSlet
  63. 2 lodder til mig - de er så skønne :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  64. Jeg deltager også med 2 lodder. De er virkelig fine!
    Klem

    SvarSlet
  65. Jeg er også med på et lod :-)

    SvarSlet
  66. Er med på 2 lodder... er helt vild med disse ornamenter... kommer de mon hjem til mig?

    SvarSlet
  67. Åh hvor vil jeg gerne vinde dem! De er så smukke! To lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  68. Uhhh faldt over din blog i rette tid!!!!
    De er så fine.
    2 lodder til mig Tak.

    SvarSlet
  69. hvor er de smukke, de ville pynte i mit nye køkken, som meget gerne skulle blive færdigt denne weekend:)
    1 lod tak
    Kh Sarah

    SvarSlet
  70. Hvor er de smukke - deltager med 1 lod... MVH Lene

    SvarSlet
  71. Hvor er de smukke. Jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  72. Sikke en fin give away.
    Jeg deltager med 2 lodder.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  73. Nøj - de er da bare fine!!
    Jeg snupper to lodder her på falderebet!!!

    SvarSlet
  74. Hvor er de smukke.
    Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    Kh/Anne-Birte

    SvarSlet
  75. Åh de er så smukke. Jeg deltager med to lodder og krydsede fingre :o)
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  76. 1 lod til mig tak ........ håber nemlig på at blive en heldig kartoffel ;-)

    SvarSlet
  77. Hvor er de smukke - vil gerne deltage i din give away med 1 lod.

    SvarSlet
  78. Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  79. Hvor er de flotte, jeg deltager med 1 lod, håber lige at jeg når det. hilsen maja

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)