mandag den 28. november 2011

Farven lilla...

Da jeg var på julemarked i forrige weekend havde jeg taget lidt prøver med på navnebroderier. Tanken var, at så kunne folk bedre få en fornemmelse af, hvad sådan en brodermaskine kan og måske jeg kunne få nogle bestillinger med hjem;o). Bestillinger blev det ikke rigtig til - Faktisk fik jeg kun en enkelt bestilling på 3 stofbleer. Men hvad - En bestilling er vel bedre end ingen, ik' :-) - Jeg er i hvert fald rigtig glad for den og har derfor også lagt en lille ekstra ting i pakken.

Fakta:
3 lilla stofbleer fra Pippi (jeg ved ikke, hvad der er med mig, kameraet og farven lilla, men farven er ikke gengivet optimalt på billedet:-))
Trådfarve: Her havde jeg frit valg i mellem lyserød eller pink. Som det kan ses, er jeg hoppet på den pinke udgave, da det giver en fed kontrast til den lilla.

Stofbleer med navnebroderi i skønne farver fanget i en solstråle - Så kan man da kun blive glad:-)

3 kommentarer:

  1. Rigtig fine farver!

    Hvilken maskine er det du har? Jeg har gået længe og kigget på de der maskiner, men er ikke rigtig kommet frem til om behovet virkelig er der - hvis det da egentligt er et must med sådan et behov der ;) Nogle ting er jo rare bare at eje :D

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine... En skam mine drengen er så store...Må jeg sprøge hva du tager for dem.??? godt at vide hvis jeg en gang står og mangler en gave...

    SvarSlet
  3. MalleQ: Min maskine er en Husqvarna Topaz 30 - super maskine men bedst ikke et musthave, men alligevel dejlig at have;o).

    cs: Takker:-). Pt. er prisen 100kr for 3 ens stofbleer:-)

    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)