søndag den 4. september 2011

SLAM....

Så smækkede sommeren døren i. Og døren blev i stedet for åbnet for efteråret. Hver årstid sin charme, ik`? Efteråret er flot med alle de skønne farver bladene får og vinden der rusker i trækronerne, alt i medens man hygger sig indendørs... Men med efteråret kom diverse sygdomme desværre også snigende og bare i denne uge har vi været ramt af omgangssyge, forkølelse, ondt i halsen og lidt småfeber. Hvis jeg nu var en mand, kunne jeg sikkert berette meget mere om mit eget sygdomsforløb, men det er jeg jo ikke;o), så i stedet for vil jeg glæde mig til, at jeg i morgen kan hente en pakke som ligger og venter på mig på posthuset. Ihh hvor jeg glæder mig og I skal nok også få at se hvilke lækkerier der venter mig:-).



Nu glæder jeg mig til at få læst alle de blogs, som de seneste dage har måtte vige for sygdom.
Det er da hygge - Ha' en god aften!

2 kommentarer:

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)