torsdag den 29. september 2011

Oh skræk og ve - Ubeslutsomhed...

Ubeslutsom er vist gået hen og blevet mit mellemnavn. Det må jeg nok erkende, at jeg er - i hvert fald når det kommer til at skulle vælge noget fra;o). Derfor endte det også med, at William og jeg kom hjem med 225 muffinforme efter en shoppingtur i den lokale brugs. Muffinformene er alle med halloween-tema og selvom vi nu ikke plejer at fejre denne højtid, så vil jeg alligevel glæde mig til, at jeg skal i gang med pyntning af kagerne. Men hey 225 stk... Jeg har da vist forme nok til at bage halloween cupcakes hvert evig eneste år, så længe jeg har hjemmeboende børn;-D

3 kommentarer:

  1. Ja, men det er da nogle seje muffinsforme :-)

    SvarSlet
  2. Hej Louise

    Jeg har givet dig en award - håber du vil lege med

    Camilla

    SvarSlet
  3. Tusind tak Camilla og selvfølgelig vil jeg lege med:-)
    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)