onsdag den 24. august 2011

Kold og blæsende ...

Uanset om vi vil det eller ej, så går vi mod koldere tider. Koldere ja, men også hyggelige stunder med tid til en masse indendørs sysler. Jeg er gået i gang med at forberede mig og har derfor været i gang med at tegne og klippe i nogle ark krympeplast. Så er det nemt at hive frem en dag, hvor børnene ikke kan få tiden til at gå. Og jo de kunne selvfølgelig også godt selv tegne og klippe krympeplasten og det får de skam også lov til, men nogle gange vil de bare gerne farvelægge, så de hurtigst muligt kan få dem i ovnen og se dem krympe:o). Jeg har bestemt ikke noget i mod at gøre det arbejde - faktisk nyder jeg det så meget, at jeg også er kommet til at farvelægge nogle af de motiver som var tiltænkt børnene;o).

Frisklavet krympeplast:-D

Et lille lager til en kold og blæsende dag!

2 kommentarer:

  1. Ja, det er godt at være foreberedt på den mørkere og koldere tid. God ide det ned krympeplasten, den skriver jeg mig lige bag øret :)

    SvarSlet
  2. Ja det er med at være forberedt, for vi kommer nok ikke uden om den mørkere og koldere tid - brrr
    Håber den bliver kort;-)
    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)