torsdag den 11. august 2011

Intet er så skidt....

At det ikke er godt for noget...
I går skulle jeg ha' været til cupcake-kursus hos Specialkøbmanden. Desværre var der sket en fejl i bookingen, så jeg mødte op 1½time for sent:o(. Træls, når jeg lige havde tilbagelagt vejen fra Fyn til Århus, men heldigvis er de rigtig flinke hos Specialkøbmanden, så igen i aften tager jeg turen til Århus for at deltage i et cupcake-kursus - Jeg glæder mig helt vildt! Og som et ekstra plaster på såret, får jeg lov til at deltage i et kursus efter eget valg - så lige nu kan jeg næsten ikke få armene ned - Det bliver skønt at lære nogle tricks og fif til at lave de smukkeste kager. Nå men når jeg nu alligevel var i den fantastiske butik, så kunne jeg da ikke gå tomhændet der fra, vel? Så en udstikker til Calla liljer og fodbolde kom i kurven - sammen med lidt andre lækkerier;-).

Mit første forsøg med liljerne og der er plads til forbedring!

Fodbolden blev helt god og står nu til tørring!

5 kommentarer:

  1. Hej, når du nu er blevet så bidt af Cupcakes, at du vil tage på kursus i Århus, vil jeg da foreslå dig bloggen her, http://cupcakefabrikken.blogspot.com/ som jeg er fast læser på, jeg tror hun har nogle fiduser som kan bruges. :-D ♥♥♥

    SvarSlet
  2. .....i øvrigt det er flotte kager, og jeg kunne også godt blive "bidt" af at lave nogle, men her er ingen til at spise dem... ♥♥♥

    SvarSlet
  3. Vil lige lægge en lille hilsen. :-)
    Jeg synes, at du har fået et flot resultat ud af det.
    God fornøjelse med kursus!

    Mange hilsner fra ny læser, Solsikke :-)

    SvarSlet
  4. Så lekre kaker. Skjønner ikke hvordan dere klarer å få det til :-)

    SvarSlet
  5. Mia: Tak den side vil jeg lige tjekke ud senere - Det er jo altid dejligt at blive inspireret:)

    Solsikke: Velkommen til og tak for dine ord <3

    Hilde: Tak til dig også. Det er nu ikke så svært, man skal bare kaste sig ud i det:)

    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)