tirsdag den 9. august 2011

En, To, Mange...

Nu er jeg snart ved at ha' nået enden på mit pude-projekt og godt for det... Ikke at det ikke har været sjovt at lave dem, men det er begyndt at knibe lidt med opbevaringspladsen;o). En DIY er også lige ved at være på trapperne - billederne er i hvert fald taget og redigeret, så nu skal de bare sættes sammen med lidt tekst. Endnu en gang bærer puderne præg af, at drengene er i overtal her hjemme og de (puderne;o)) er derfor blevet lavet i glade blå og grønne nuancer.

Seneste skud på den hastig voksende pudesamling!

2 kommentarer:

  1. jeg glæder mig til at der kommer en DIY på dem ): Jeg skal nemlig også til at lave en pølsepude. og så kunne det jo være dejligt med lidt hjælp :)

    SvarSlet
  2. Peppe: Den er lige på trapperne:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)