mandag den 15. august 2011

Alderen trykker...

Jeg husker tydelig mine yngre dage, hvor jeg kunne feste igennem - ingen problemer med at være på festival en uge i træk, hvor søvn var en by i Rusland og de våde varer flød i rigelige mængder. I lørdags prøvede jeg at genoplive min ungdom og her skal det jo lige tages i mente, at det er år siden, jeg sidste har rørt noget med procenter i (jeg har jo nærmest kontinuerligt været gravid eller ammet de seneste 13år;o)). Men jeg var høj i hatten og skyllede den ene drinks ind efter den anden. Jeg havde en fest og var med til at lukke og slukke festen, da solen begyndte at stå op igen. Men altså det er her min alder taler sit tydelige sprog. Jeg var dog forskånet for tømmermand om søndagen, men manglende på søvn kæmper jeg, nu 2 dage efter, stadig med. GAB jeg føler mig træt og kvæstet!
Det var min veninde som holdt festen sammen med en af hendes kollegaer. Min veninde har længe snakket om, at hun også ville i gang med at lave cupcakes og nu har hun ingen undskyldning for at udsætte det længere - Hun fik nemlig et lille startssæt indeholdende; fondant, form, udstikkere og krymmel. Hendes kollegaer fik, i stedet for en blomst, et par færdigpyntet cupcakes i værtindegave.
Nu vil jeg lade jer nyde billedet af gaven imedens jeg vil smide mig i sofaen og få indhentet noget af min manglende søvn:o)


2 kommentarer:

  1. Åh din stakkel ;o) Jeg tror ikke, at det har noget med alder at gøre.....du er simpelthen kommet ud af træning ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Ja Karen; Det er nok rigtig som man siger; "Øvelse gør mester";-D
    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)