lørdag den 11. juni 2011

Kager i lag...

Ikke lagkage eller det der ligner, men små lækre cupcakes anrettet i det dertil indkøbte stativ.
Frederikke har jo fødselsdag lige om lidt og i dag havde hun inviteret pigerne fra klassen på besøge - Det var jo en glimrende og oplagt lejlighed til at få afprøvet cupcake-stativet.
Det var mit første forsøg med at pynte sådan nogle cupcakes, så der er bestemt plads til forbedring - Det får jeg da også rig lejlighed til de kommende dage;o).
Frederikkes gæster var højlydt imponeret og hev fluks mobiltelefonerne op af taskerne, så kagerne kunne fotograferes. Spist det blev de på trods af, at nogle af pigerne mente, at det næsten var synd at spise dem, når de nu var så fine:o).

Cupcakes som de så ud - Nu er de væk;o)

Mums den var lækker:-p

9 kommentarer:

  1. hvor ser det godt ud... og det stativ gør altså rigtig meget godt... gad vide om det er den næste køkken ting jeg må eje...

    SvarSlet
  2. Åh, hvor skønt! Hvor har du købt det?

    KH C

    SvarSlet
  3. Ja Camilla, lige pludselig kan man få en masse behov;o) og tak for de fine ord.)

    Christine: Tak skal du have:). Stativet er købt her http://www.happyhoola.com/product.asp?product=242

    Kh. Louise

    SvarSlet
  4. Hej Louise
    Sikke i fejre fødselsdag i øjeblikket :0) Meen det er jo heller ikke det værste at fejre - vel;0) Og bare det var mig der skulle sætte tænderne i de kager - MUMS..
    Hvor de i øvrigt fine dine sukkerblomster - og tak for vejledningen, jeg kunne helt klart godt finde påat prøve kræfter med projektet..
    God pinse
    KH.

    SvarSlet
  5. Åååårh - nu blir jeg kage sulten!!! Og det er bare et skidt tidspunkt at blive kage sulten på, når klokken er 23.53 og jeg egentlig er på vej i seng...

    Hvor er de flotte de kager - godt gået:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Ihh hvor er de flotte - gid det var mig som havde været med som gæst:-)

    SvarSlet
  7. Nøøøj, hvor ser det lækkert ud, og de er bare så flot pyntet :o)

    SvarSlet
  8. Hold da op, hvor er (var ;o) ) de kager flotte - jeg er lige blevet totalt lækkersulten....kan godt forstå at pigerne blev imponerede!!!!
    Kh Karen

    SvarSlet
  9. Tusind tak for alle jeres rosende ord <3

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)