onsdag den 1. juni 2011

Cupcakes

I tidligere indlæg har jeg allerede været inde på, at Carl Johan meget snart har fødselsdag og 8 dage senere er det så Frederikke det gælder. Derfor er jeg også gået i gang med planlægningen og i år skal der laves cupcakes til den store guldmedalje. I går var jeg inde på min vanlige hjemmeside, hvor jeg plejer at bestille ingredienser til kagepyntning. Desværre havde de ingen piratudstikker som jeg synes er et most, når nu vi har besluttet, at Carl Johans fødselsdag for børnehaven skal have temaet "sørøver og prinsesser". En hurtig google-søgning ledte mig hen til siden Happyhoola. De havde en udstikker udformet som et dødningehoved - Helt perfekt til det valgte tema:). Ordren blev lagt i går kl.13.30 og allerede i dag kom varerne. Skønt!!!

Opsats til cupcakes - Glæder mig til at fylde det!
(og så gør det bestemt ikke noget, at Happyhoola forhandler den til 100kr under prisen af min vanlige kagepusher;o)

Forme og udstikkere

Sugarpaste og sort farve!
Så er det bare med at komme i gang med at lege;o)

Da jeg bestilte "pirat"formene læste jeg godt, at de ikke passede perfekt i cupcake stativet, alligevel har Happyhoola valgt at vedlægge et brev og nogle ekstra forme (helt uden beregning), hvis nu jeg skulle have overset denne information på deres hjemmeside. Det kan man da kalde prima kundeservice:).

De ekstra forme!


Med sådan en kundepleje i topklasse, er det bestemt ikke sidste gang jeg har været forbi Happyhoola

2 kommentarer:

  1. Sikke lækre sager og et godt link lyder det som om - sikke en service.
    Jeg har længe haft kig på et muffinstativ - måske skulle jeg snige mig forbi hjemmesiden - hvis jeg tør ;0)
    Glæder mig i øvrigt til at se de færdige muffins - mums..
    KH.

    SvarSlet
  2. Jeg kan i hvert fald varmt anbefale dig at kigge der ind:o)

    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)