tirsdag den 31. maj 2011

Farver hist og pist...

Jeg prøvet at holde vores vores hjem i få farver - primært sort og hvid. Synes nemlig tit, at børnenes legetøj tilfører rummene rigeligt med pang farver, som kan virke forstyrrende for øjnene. Men lidt farver skal der dog til - Derfor slog jeg også til, da jeg fladt over to kurve fra Rice på bud. Jeg bliver helt glad af at se på dem og deres lækre farver:-). Jeg skal dog lige ha' dem byttet om, så den grønne kommer ud på klinkegulvet og den pinkfarvet kurv ind i stuen - Tror det vil give et helt andet spil imellem farverne på kurvene og gulvene.


3 kommentarer:

  1. Ja de er da fede...hvor mange bananer måtte du af med for såen et par banditter??
    Knus Malene

    SvarSlet
  2. Hvor er de lækre - man bliver virkelig glad af at kigge på dem og deres pangfarver. Jeg vil i øvrigt gi' dig ret i en ombytning - tror klinkernes farver drukner den pinke lidt, mens den grønne vil gi' en forrygende farveeffekt :-D
    Kh karen

    SvarSlet
  3. Malene: Jeg kan faktisk ikke helt huske prisen - Lidt dyrere end jeg sagde til hr. Nielsen;o), men stadigvæk billig, da vores Inspiration havde 50% på alt pga. flyttesalg:)

    Karen: Kurvene er nu flyttet og det er bare blevet så godt:)

    Kh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)