tirsdag den 24. maj 2011

Egeskov

Jeg var så heldig, at børnehaven manglede voksen-hænder til dagens udflugt til Egeskov og jeg derfor havde fået en invitation til at deltage. På trods af, at vi næsten bor et ejendomsmægler-stenkast fra Egeskov, så er det flere år siden vi sidst har været der. Hvert år har vi dog snakket om, at nu skulle det være.... Men hey så er tiden lige som bare fløjet af sted og inden vi fik set os om, så var sæsonen slut. Egeskov er jo fantastisk smuk med de mange grønne arealer samt blomster i smukke farver. Vejret i dag gjorde bestemt ikke parken mindre smuk - Til tider lidt småregn som fik det hele til at glinse, når solens stråler ramt det. Vinden der blæste i trækronerne. Men alt dette fik jeg ikke foreviget, da jeg jo skulle holde trit med resten af gruppen - Men håber bestemt at jeg kan viser jer billeder af den smukke park, når jeg har aflagt den endnu et besøg (og så håber jeg ikke, at der igen kommer til at gå flere år;o)). Men indtil da må I "nøjes" med billeder af eget yngel taget på parkens KÆMPESTORE legeplads.

Ohøj - Carl Johan sætter kursen!

Sjovt som alle børnene fra børnehaven var draget af den del af legepladsen, som vist var tiltænkt en lidt ældre aldersgruppe. Men børn skal jo udfordres og de klarede det i stiv arm:).

Denne rutschebane blev prøvet igen og igen og igen:-)

Sigurd var med og han syntes det var toppen af poppen, sådan at være på tur med de "store" børnehavebørn. Hvis han ikke sov, så sad han fornøjeligt i klapvognen og flugte alle de legende børn tæt med øjnene.

Sigurd havde en fest:o)

Vi har en rigtig dejlig tur og alle børnene var eksemplariske (eller så tæt på det eksemplariske som børn nu kan være;o)) - Alligevel tager jeg altså hatten af for pædagogen og medhjælperne. Fantastisk at se, hvordan de brænder for deres fag og ikke mindst for børnene<3

Sådan en dag ude i den friske luft kan mærkes, så nu vil jeg gå til køjs
Godnat og sov godt!

7 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig invitation. Det er dejlig af og til at se vores børns verden indenfra.

    SvarSlet
  2. Fru Kahr: Du har helt ret og jeg er så glad for at ha' fået lov til at se Carl Johan i den situation. Det var virkelig en positiv oplevelse:)

    SvarSlet
  3. der er så skønt derover.. vi har haft sesonkort derover til i tja vist 4 år nu...
    og ungerne nyder det, og det er skønt at kunne pakke madkurven også tage afsted i et par timer i weekenderne...

    SvarSlet
  4. Jamen Camilla bor du også på disse kanter?

    SvarSlet
  5. ja... jeg bor i svindinge.. både mine forældre og mine svigerforældre bor i gislev... dvs degnemarken,ørbækvej,lærkevej. og både jeg og min yngste søster og min mand har gået på centralskolen... så ja jeg er der omkring fra...

    SvarSlet
  6. Ej hvor sjovt Camilla - Nu er jeg jo helt vild nysgerrig efter at finde ud af om jeg ved, hvem dine forældre og svigerforældre er. Så store er Gislev jo heller ikke;o)

    SvarSlet
  7. ja :)... svigerforældrene har en hobby campingvogn og en Rød sporstvogn(MG A) de bor på lærkevejen.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)