tirsdag den 8. marts 2011

Gaveleg...

Så bliver dagen da ikke meget bedre. Vejret har været skønt og i postkassen lå en pakke og ventede på mig. Pakken var fra Gårdejerinden - Jeg har nemlig deltaget i en lille gaveleg inde hos hende. Og nu skriver jeg jo pakkeN, men det er måske lidt misvisende, for pakkeN indeholdte ikke mindre end 5 dejlige gaver.

Gaverne var pakket ind i det fineste papir som jeg næsten ikke nænnede at pakke op.... Men heldigvis er jeg ret nysgerrig anlagt, så gaverne blev pakket op med nænsom hånd:)

Der var virkelig tænkt over gavens indhold, som gjorde en god dag endnu bedre. Til haven var der en pakke med ærteblomst-frø. Jeg glæder mig meget til at få sået dem, så der kan komme lidt farver i haven. Til vindueskammen var der en pakke med økologisk karse med det sødeste får. Karsen er nu blevet vandet og børnene har kigget på det flere gange, for at se om det har groet:o). 4 lyse i skønne pastelfarver til en hyggestund - Jeg ved lige præcis, hvilken hyggestund de skal bruges til. Pakken rummede også noget til kreativiteten i form af det fineste silkepapir, som kan give prikken over i'et til enhver indpakning. Sidst men ikke mindst var der også en plade chokolade, som jeg indtog med det samme i selskab med mig selv og en kop the:o).

Tusind tak for alle de fine gaver - Hver og en faldt i rigtig god jord:)

I morgen vil jeg sende gavelegen videre, så kig endelig forbi, hvis du har lyst til at lege med:)

1 kommentar:

  1. Hej Louise
    Dejligt at høre den (de ) faldt i god jord ;0)
    KH.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)