fredag den 4. februar 2011

Forårsfornemmelser...

Måske er jeg blevet skubbet i gang af det snart kommende forår eller også er jeg bare blevet ramt af alt den sygdom, som florerer i øjeblikket. Jeg er i hvert fald gået i gang med noget uvant.... Noget som måske nok har trængt i laaang tid.... Noget som jeg hvis nok sprang over sidste år.... Nu er jeg ikke den store tilhænger af, at bestemte ting skal gøres på bestemte tidspunkter. Men altså jeg trænger til lys, luft og varme. Derfor er jeg også gået i gang med en forårsrengøring, så selv den svageste solstråle kan trænge ind i den fjerneste krog, når nu foråret snart kommer. Jeg får i min iver fundet en masse ting som jeg ikke længere har brug for. De vil løbende blive sat til salg i min lille butik, så kig endelig forbi - Måske er der noget som du kan bruge:). I dag har jeg f.eks. lagt noget flere bøger og et gør-det-selv kit til en slyngevugge der ind.

2 kommentarer:

  1. Hejsa
    Åh her trænger også til en lille forårsrengøring ;0)
    Måske skulle jeg følge dit eksempel og samtidig få ryddet lidt op i krogene.. Hvem ved hvad der findes der af hemmelige skatte ;0)
    God weekend

    SvarSlet
  2. Puha jeg har stadig laaaang væk igen, men kan varmt anbefale det:)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)