søndag den 5. december 2010

Lynet McQueen er nu på vej til.....

Jeg nyder at stå op søndagmorgen her i december (altså hvis det ikke er førend en hvis herre får sko på;o)). I dag er det jo den 2. søndag i advent. Børnene (og os voksne;o)) har stormet huset rundt for at finde en ledetråd, så vi i sidste ende kunne finde vores adventsgaver. Gaverne er nu fundet (jeg fik en ny mascara af den betænksomme nisse) og der er faldet ro på flokken. Ren hygge!
Nu til lidt mere hygge - nemlig udtrækningen af vinderen af min 1. advents give away. Endnu en gang har jeg valgt den nemme løsning og brugt random.org. TraTraTeDar eller noget - Vinderen blev kommentar nr.21 = Gårdejerinden som skrev; "Sikke en dejlig ide:o) Jeg tror jeg satser på "Lynet" - er sikker på det vil vække glæde hos storebror"..
Tillykke med det - Du kan maile mig din adresse på msn002 @ tdcadsl.dk (selvfølgelig uden mellemrum;o)), så får jeg sendt Lynet af sted hurtigst mulig.


Dokumentation
hmm er billedet ikke blevet lidt lille? Nå men håber I kan se det alligevel ellers må I tro på mit ord:)
2. søndag i advent skal selvfølgelig også fejres, derfor skyder jeg en ny give away i gang senere i dag.... Måske først i aften, skal nemlig lige først til noget juletamtam på skolen:)

1 kommentar:

  1. Jubii :0) Er sikker på det nok skal vække STOR begejstring..
    Sender straks min adresse til dig..
    God dag

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)