søndag den 12. december 2010

3. advents give away

Jeg har tidligere omtalt en kvinde ved navnet Pernille. Jeg mødte hende til julemarkedet i Pakhus 16 på Odense havn og hun laver de skønneste ting. Desværre har hun ingen blog, så I må tro på mine ord.... Nå men Pernille og jeg snakkede om at elefanter bliver de nye ugler. Derfor er jeg gået lidt i tankeboks omkring, hvordan "mine" elefanter skal ud. Inde i mit hoved er 3 forskellige elefanter ved at tage form eller den ene har jeg faktisk allerede lavet - Dog har jeg nogle ændringer til den efter jeg har set den IRL;o). Selvom denne prototype ikke ender som den endelige model, så er den da alligevel sød. Snablen er lige til at bide i, halen (som er syet ekstra godt på) er en drøm for små pilfingre og så er den bare god at kramme.
Hvis du skriver en kommentar til dette indlæg, kan elefanten blive din. Jeg trækker lod på søndag d.19/12 (4. advent) blandt alle kommentarerne Selvom det ikke giver ekstra lodder i puljen at linke til min give away, så må du selvfølgelig meget gerne gøre det alligevel og du låner selvfølgelig bare nedenstående billede.


Frøken Ella Fant

Fakta:
Stof: Retro, stålblåt babyfløjl og filt
Størrelse: Ca. 21x26x10cm
Egenskaber: Blød, sød og kramme klar;o)
Vaskeanvisning: Vaskes ved 30grader

Glædelig 3. advent


34 kommentarer:

  1. Ejj den er skøn! Jeg er med og hepper på du trækker mig!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Hvor er den skøn :) Jeg håber meget på at blive den heldige du trækker ud :) Kh Dorte

    SvarSlet
  3. Åh hvor er hun skøn Frøken Ella Fant, vil da gerne vinde hende til barnebarnet, er sikker på at han vil blive vild med hende :-)

    SvarSlet
  4. Så skjønn elefant.
    Håper jeg har lykken med meg, så hun kan bli min lille Frida sin:)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlet
  5. Jeg syntes da han er så sød.. Glæder mig til at se den endelige race... hahah

    Måske har I ret.. Den nye ugle..
    Så skal jeg da også snart til at finde på en.

    Nu har jeg lavet hunde, ugler, giraffer.. så hvorfor ikke elefanter..

    Lone

    SvarSlet
  6. Er sikker på den nok skal blive krammet her :-)
    Jette / Kamma og Ko

    SvarSlet
  7. Den er bare så fin, håber den blir min ...

    Jeg ser frem til elefanttid, jeg fik en pude af min stor søster da jeg var en lille pige, den var formet som en elefant og den var syet i køkken-blå-ternet !

    SvarSlet
  8. Årh hvor er den dejlig!
    Jeg har en af Pernilles ugler og vil vældig gerne have en af dine elefanter :-)

    SvarSlet
  9. Nøj, den er fin! Tror du har ret i det der med elefanten som den nye ugle :-)
    Denne vil jeg meget gerne vinde!!

    SvarSlet
  10. Åh hvor er den sød. Og jeg er med på moden for jeg er lige i gang med at applikere en elefant på smækbukser til Alma, hvor sjovt :)

    SvarSlet
  11. Hvor er den bare fin... Den ville få et rigtig dejligt hjem her hos os.. ;-)

    Jeg krydser fingre..

    KH

    Cristina

    SvarSlet
  12. Jeg er med:) Glæder mig til at se de andre elefanter, der er under udvikling:)

    SvarSlet
  13. Ih den vil jeg gerne eje ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  14. Hvor skægt, jeg er selv gået i gang med en lille produktion af retro elefanter. ;-D Åbner snart en lille blog butik, derfor har jeg også en lille bunke elefanter herhjemme, men mine elefanter vil gerne være ven med din fine elefant, glæder mig til at se de andre du har lavet. ;-)

    SvarSlet
  15. Åh så sød. Jeg er helt sikkert med! Kig ind hos mig og vær evt. med i min give away :-) Jeg melder mig da som læser hos dig - her er super fint og dejlig kreativt!

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  16. Selvom jeg måske er et skarn, hvis jeg vidner to søndage i træk, så smider jeg nu alligevel et lod i puljen.
    Den er jo så fin.
    Mette

    SvarSlet
  17. sødeste lille Ella. Vil helt sikkert gerne være med...:-)

    SvarSlet
  18. Sikke en flot lille størrelse =)

    SvarSlet
  19. Skøn Ella Fant - jeg er klart med her :-)

    SvarSlet
  20. Hvor er den skøn! Den ville være perfekt til min Ella :-D

    SvarSlet
  21. Jamen den er da total skøn. Jeg er helt sikkert med, for den lille pellefant vil jeg da gerne vinde :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  22. Hvor er den skøn, jeg har en lille dreng der ville elske at bide lidt i dens snabel :-D

    SvarSlet
  23. Ej jeg vil gerne være med - hvor er den kær!
    Har smidt et link på min blog også :)

    Mvh Jennifer

    SvarSlet
  24. sikke en fin elefant :) den vil jeg da gerne vinde :)

    SvarSlet
  25. Åh så fin en "Ella-fant". hun skal da hjem og bo hos os ;0)
    KH.

    SvarSlet
  26. Hvor er den da bare skøn din elefant!

    SvarSlet
  27. Jeg er da med;0)
    Her får den et godt hjem.
    Julie

    SvarSlet
  28. Nårh, den er sød. Den vil jeg gerne vinde til min søde nevø :)

    SvarSlet
  29. åhhh hun er søøødddd - max ville elske ella

    SvarSlet
  30. Du har altså den fedeste blog, og dette er da en super lækker give away! Jeg deltager gerne, og smider også gerne et link på min blog, selvom det ikke giver ekstra lodder!

    SvarSlet
  31. Skøn skøn lille sag! Jeg er meget gerne med!!

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)