søndag den 1. august 2010

Hjemme igen!

Der har været lidt stille på bloggen på det seneste og det skyldes bla., at vi har tilbragt en begivenhedsrig uge i sommerhus ved Blåvand. Mine forældre havde lejet et lækkert sommerhus og inviteret os samt min bror og hans familie - Dejligt! Vi har hygget, slappet af og nydt den danske sommer.
Vi fik også besøgt Givskud Løvepark. Tror det er første gang, jeg nogensinde har været der og den var absolut et besøg værd!

Fascinerende at se alle dyrene på tæt hold!

Vi havde været så heldige at få fribilletter til Sommerland Syd - Eller det vil sige, at vi havde købt en masse blade, hvor fribilletterne befandt sig i, til en samlet værdi af godt 300kr. Et godt køb må man sige, da det ellers ville ha' kostede 2000kr for at få os alle der ind.

Børnene nød Sommerland Syd og alle forlystelserne!

Den danske sommer er jo lunefuld og vejret viste sig fra sin mere regnfulde side - Bestemt ikke strandvejr. Derfor var det jo supert, at sommerhuset var udstyrret med spabad og pool. Så minimum 2 gange om dagen var ungerne, aka vandhundene, en tur i bølgerne. Jeg kunne dog godt klare mig med en gang om dagen;o)

Er du vimmer, hvor er der varmt i sådan et poolrum - hvilket også ses tydeligt på kameraets linse:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)