fredag den 23. juli 2010

Flagranke

Inspireret af Karen og hendes skønne farverige flagranker, ville jeg også lave nogle i anledning af Sigurd' dåb. Så mig hen i gemmerne og finde alt det lagenlærred jeg kunne støve sammen i blå og grønne nuancer - Måtte dog også lige forbi stofbutik for at få suppleret op;o). Super nemme at lave - dog lidt tidskrævende, da alle flagene er hæftet i begge sider! Men det har bestemt været arbejdet værd.... Og så kan de jo gemmes og genbruges til når drengene en gang skal konfirmeres (hvis de altså skal konfirmeres;-)).


8 kommentarer:

  1. Hold da op hvor ser det godt ud! Og sikke et stort arbejde!
    Ha en rigtig god weekend:)
    Kh Catrine

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare blevet fint!! Super arbejde!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. wow sikke et arbejde. Det ser rigtig godt ud, gid jeg havde tålmodigheden til sådan et projekt! :)

    SvarSlet
  4. Sikke et stort arbejde, men det har da været flot med personligt pynt af moderne snit til Sigurds dåb. Jeg husker med gru noget med broderede tændstikæsker til den slags begivenheder i min familie...men det var jo også dengang, hvor der blev budt cigaretter og cigarer rundt ved festlige begivenheder.

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine Louise - og sikke fint de er hængt op. Må jeg låne et billede til Boys Month? :-)

    SvarSlet
  6. Tak skal I have alle samme:-).

    Fru Kahr: Ja det var tider:-s! Husker tændstikkeæskerne fra min konfirmation - her var de beklædt med et billede af mig:-)

    Frk.TURKIS: Tak - Du snupper bare billedet;o)


    God weekend til jer alle:)
    Vh. Louise

    SvarSlet
  7. Dejligt. Ja, stort arbejde, men det ser da super flot og festligt ud.
    Du kan jo blande med mange flere farver til en anden lejlighed.
    Mine er bare strøget og lagt i bunker til en anden gang.

    Tak fordi du linker.

    Karen

    SvarSlet
  8. Hej Karen
    Det er da mig der takker:-).
    Jeg har planer om at lave endnu en flagranke i farver ala din. Så er pynten (eller noget af den;o)) på plads til Frederikkes konfirmation. De 2 flagranker kan jo så kombineres, så vi kan bruge dem til vores kobberbryllup - hvis vi altså holder fest:o).
    Tak for det gode tip:)!
    Vh. Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)