onsdag den 14. april 2010

Det hele matcher....

I dag har jeg fået syet en hjelm til Sigurd. Hjelmen er lavet i lækker mintfarvet jersey med aber på samt kantet med hvid jersey.


Tanken var, at hjelmen skulle matche heldragten som jeg tidligere har vist i dette indlæg. Men men men det eneste den ikke matcher er hovedomfanget på Sigurd;o). Hjelmen er alt for stor, så jeg må i gang igen. Tilgengæld passer heldragten perfekt og kan sikkert bruges den næste måned eller 2.
Nå men det er da ikke helt spildt arbejde - Han kan jo altid bruge hjelmen senere:-)


4 kommentarer:

  1. Sigurd er bare så sød, og hjelmen kan jo altid bruges senere:-)
    Jeg er ganske imponeret over dit overskud!

    SvarSlet
  2. Fru Kahr: Tak skal du havde - overskudet er det så som så med;o).

    SvarSlet
  3. Hvor er det fine sager du har lavet, både dragt og hjelm!
    Jeg skal selv i gang med at lave hjelm(e) til min lille dreng (som dog gerne skal blive i sin mors mave bare lidt endnu :)

    Så er det godt med lidt inspiration - tak :o)

    SvarSlet
  4. Det var da så lidt - Altid dejligt at kunne inspirere:o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)