søndag den 28. marts 2010

I dag....

er det min egen fødselsdag. Hurra Hurra Hurra!
Jeg har haft en skøn dag, der startede med morgenvækning som inkluderede skønsang fra de øvrige familiemedlemmer. Herefter kunne jeg nyde et veldækket morgenbordet med frisk morgenbrød fra bageren. Ellers er dagen nydt stille og roligt sammen med mine forældre.

Gaver har jeg fået masser af og med den gaveregn skulle man jo næsten tro, at jeg fyldte rundt:o).

Skønne forårsblomster og grønne planter!

Penge, en riste, pynteflasker, strygemærker, nipsenåle, bånd, en bog og de blødeste bambushåndklæder blev det også til!

Min datter havde kreeret et sødt fødselsdagskort til mig!

Af børnehavebarnet fik jeg en lille skattekiste med 2 tegninger, 1 plaster og 1 knap jeg selv har købt i tidernes morgen:o)

En strækvikle, som jeg glæder mig rigtig meget til at tage i brug, lå også på gavebordet!
En fantastisk dims til min symaskine - en justerbar skråbåndsfolder. Den havde jeg dog fået af min mand i førfødselsdagsgave for noget tid siden, så den er allerede afprøvet op til flere gange og den er god:)
Endnu en gave fra min mand - En skruetrækker med masser af bits. Jep man er vel gør-det-selv kvinde;o)

Så alt i alt har jeg haft en dejlig dag med skønne mennesker omkring mig:)

2 kommentarer:

  1. et lidt forsinket tillykke med dagen og så et spørgsmål.... den der skråbåndsfolder, hvor er den købt henne??? for det ser godt nok smart ud for en skråbånds klumpedumpe som mig :o) så måske jeg os skulle ønske mig en.

    SvarSlet
  2. Jeg sender lige en besked til dig senere - Jeg skal lige finde 1 link eller 2 til dig;o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)