onsdag den 10. marts 2010

Gavevandring!

Som nævnt i et tidligere indlæg har jeg deltaget i en lille sjov gaveleg, som hedder "gaver på vandring". Jeg har fået sendt 3 gaver af sted og regner med, at de er blevet vel modtaget af deres rette ejermænd.
Annelise var den første der meldte sig til at føre legen videre. Til hende sendte jeg 2 forklæder, hvorpå jeg havde maskinbroderet navnene på hendes 2 børn.


Kristin meldte sig også til legen. Hun var lidt sværere at hitte en gave til - For hvad giver man til en kvinde med 4 børn og som selv er multikreativ? Hun skulle selvfølgelig forkæles! Og fra mig selv ved jeg, at skulder osv. godt kan blive noget ømme efter en dag ved symaskinen samtidig med at 4 børn skal aktiveres:o). Så derfor faldt valget på en varmepude med hvedekerner.


Rikke var sidste deltager og efter at have læst lidt på hendes blog, hvor jeg bla. faldt over hendes ABC, fandt jeg ud af, at hun var vild med farven gul. Så her var det nærliggende at lave en spøjs udseende høne i anledning af, at det snart er påske:o)


6 kommentarer:

  1. Jeg har faktisk ikke modtaget noget endnu, men den må være lige trapperne... Men hvor er den sød, det postbud må godt skynde sig!!!

    SvarSlet
  2. De bliver godt nok forkælet ;)
    Fine gaver du har lavet med omtanke for modtageren.

    Yt

    SvarSlet
  3. Rikke: Jeg håber, at den når frem til dig i dag:o)

    Yt: Tak - Jeg håber også, at modtagerne bliver rigtig glade:)

    Vh. Louise

    SvarSlet
  4. Den er kommet frem:-) Tusind tak:-) Billeder kommer ud senere og en ny gavevandring:-)

    SvarSlet
  5. Rikke: Det var da så lidt:o) - Det er da kun dejligt at høre at den er kommet frem. Man ved jo aldrig med PostDanmark;o).

    SvarSlet
  6. Nej det er desværre det:-) Så er der kommet billeder ud og en ny gave-leg er i gang, så hvis du eller andre har lyst til at deltage, skal I være velkommen:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)