torsdag den 25. marts 2010

Det er i dag et vejr et solskinsvejr

Oh søde vår, så er du atter nær
nu vil jeg glemmer rent, at det var vinter
nu vil gå og købe hyacinther
og bringe dem til en som jeg har kær.

Sikke et pragtfuldt vejr det har været/er her i dag. Carl Johan har brugt det meste af dagen udenfor kun afbrudt af korte ophold indenfor, hvor mad og drikke skulle indtages. På et tidspunkt skulle jeg dog lige ha' lavet lidt indendøres og jeg kunne derfor ikke gå og holde øje med ham, når han var udenfor. Carl Johan blev indfanget og hoveddøren blev herefter lukket og låst! Da jeg havde fået tømt og fyldt opvaskemaskinen fandt jeg den lille herre sådan her:o).


Endnu en gang sovende med termostøvlerne på - Denne gang bare foran hoveddøren med scooteren ved siden af - Klar til at drøne noget mere krudt af:o)

3 kommentarer:

  1. Åh hvor skønt! Man må sige at han er klar til at rykke ud når moderen tillader det igen ;-)

    SvarSlet
  2. Den knægt har da et sovehjerte, der vil noget. Hvor er det bare sødt at trætheden pludselig overmander de små pus...
    Kh. Malene.

    SvarSlet
  3. Eneste minus er så bare, at han er fuld af krudt nu;o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)