onsdag den 24. marts 2010

Børnehavebarnet

I dag har alle skovtroldene aka skolegruppen samt deres forældre og søskende været til en hyggelig fællesspisning i børnehaven. Aftenen blev afsluttet med flere fornemme teaterstykker. Jeg vil ikke ligge skjul på min stolthed over Williams udvikling det sidste halve års tid. Han har virkelig rykket sig. Drengen der helst ville være den observerende type, når han var i større forsamlinger, stillede sig i dag spændt frem på scenen, hvor han indtog rollen som Robotten Robert. Rollen blev gennemført med stive mekaniske bevægelser præcis som en ægte robot ville gøre det og replikken; "Jeg er Robotten Robert" blev sagt højt og tydeligt helt uden skælven. Så jo jeg er stolt, men også noget nervøs - for inden længe vil der ske kolosale omvæltninger i hans trygge lille verden - Han skal jo snart i skole. Er han overhovedet klar til det? Er jeg mon klar til det

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)