søndag den 14. februar 2010

Træt, træt, træt!

Ja som overskriften siger, så er/har jeg været træt i dag - meget træt og med god grund. Dagen i går gik med at fejre min far, som rundnede de 60år. En helt igennem dejlig dag som min mor havde været primusmotor bag.
Dagen startede med, at vi fik hele familien gjort klart (noget af en bedrift med 4 børn, men det blev klaret med kun ganske få minutters forsinkelse:o)). Bilen blev startet op og vi kørte fra Fynsland, nedover Sjælland og endte på Falster.
Fødselaren blev hentet og vi kunne sammen tilbringe en lille hyggelig stund på en café imedens min mor fik klaregjort de sidste småting inden min far skulle overraskes af familie og venner.
Efter cafébesøget gik turen mod et, for fødselaren, ukendt bestemmelsessted.

Fødselaren er nu blevet kipnappet af sine børnebørn og vi nærmer os bestemmelsesstedet for alle festelighederne.

Min far havde ingen idé om, hvor vi befandt os og hvem der var til stede - Så alt var jo som det skulle været;o). Dejligt var det at se ham blive glædelig overrasket, da han så, at familie og nære venner var samlet for at fejre ham.

Fødselaren nyder det gode selskab!

Maden var bestemt heller ikke at kimse af. Lækre forret og hovedret og en dessert helt i min smag.

Lige nu kunne jeg altså godt spise endnu en af sådan en dessert;-P

Efter en masse dejlige og rørende taler, god mad og kaffe og kager fortsatte festen hjemme i de private gemakker. Her blev der serveret endnu mere mad - et lækkert pølsebord. Gaverne blev pakket op og beundret. Ellers blev der bare hygget, hygget, hygget og hygget lidt mere:-).

Det blev til rigtig mange dejlige gaver!
Far: En tale fik jeg ikke holdt for dig, da store forsamlinger og ord bare ikke er min stærke side, men hvis jeg skulle ha' holdt en tale, så kunne jeg ha' gjort det meget kort og med få ord. Istedet må du "nøjes" med nogle ord på skrift.

Kære far!
Du ønskes et stort TILLYKKE med de 60år.
Jeg/vi (her kan jeg vist godt tale på vegne af hele familien) elsker dig over alt på jorden.
De kærligste hilsner
Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)