fredag den 12. februar 2010

Flere godter:o)

Postmand Per har været rigtig sød og venlig i dag. Han har ikke bare været forbi med det fine billede af uglen. Han har skam også været forbi med mit længe ventede stof som jeg i sidste uge bestilte hos Stof & Stil. Det har absolut været ventetiden værd - For sikke en masse lækre stoffer:o).
Nu glæder jeg mig ligefrem til at sætte vaskemaskinen over, så stoffet kan blive klar til alle mine mange projekter:-).

Bomuldsstoffer & Seersucker tern!
Skal bla. bruges til kjoler, bukser, bluser, applikationer og et patchwork-projekt

Jersey!
Skal bruges til heldragter til den lille ny og t-shirts til drengene

Sommerlet denim-look og chambrey!
Skal bruges til bukser og kjoler, hvorpå nogle farverige bomuldstoffer skal tilføres som farveklatter enten via lommer eller applikationer
Desværre er der en fejl i chambrey'en (se billedet). Jeg skal lige kigge lidt nærmere på og vurdere om det kan betale sig, at sende retur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)