mandag den 18. januar 2010

Undskyld det roder....

Stærkt inspireret af Westmose har jeg her til aften leget med html-koder. Sådan noget havde jeg ellers aldrig troet, at jeg kunne finde ud af. Men ved hjælp af denne vejledning er det nu lykkes mig at ændre bloggens design fra at bestå af 2 kolonner til nu at fylde hele 3 kolonner. Baggrunden er stadig den samme som før - Dog er den blevet tilpasset, så den nu passer til de 3 kolonner.
Nu ved jeg da, hvad jeg skal lave de næste par dage. Jeg skal selvfølgelig rydde op og flytte lidt om her inde på bloggen samt tilføje ny gadgets - Dejligt med mere plads:o).

Så bliv ikke overrasket, hvis bloggen ser lidt anderledes ud næste gang du kigger forbi;-)

3 kommentarer:

  1. Hehe.. Det er nu bare fint med de 3 kolonner. Jeg skal også i gang :-)

    SvarSlet
  2. Det ser bare så fint ud...og ja så er vi da 2 med flytterod :-) God arbejdslyst

    SvarSlet
  3. Hej igen,
    Min baggrund driller som bare pokker - hvordan fik du din ordnet så fint?

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)