mandag den 4. januar 2010

Lykkens gang!

Man siger; "at 3. gang er lykkens gang"! Helt så mange forsøg skulle jeg dog ikke bruge - 2 var nok så var bukserne i skabet;o). Bukserne er samme model som dem i indlægget fra i går - Denne gang dog lavet i babyfløjl og med en sød lille bambi broderet på højre bukseben og så lige den lille detalje, at jeg har lavet dem en størrelse mindre;o). Bukserne er dog stadigvæk lidt til den store side og har måske et voksetillæg på et par centimeter - Er det ikke også det man anbefaler..... Ihvertfald med børnesko;o). Nå men så passer bukserne jo bare det længere!

2 kommentarer:

  1. Jeg synes de er skønne og det er en god effekt at de poser :)
    Gad jeg godt lige eje sådan en broderiting, som du har!!
    Mette

    SvarSlet
  2. Tak:).
    Jeg er simpelhen også så glad for min maskine:o)

    -Louise

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)