søndag den 3. januar 2010

Et nyt par bukser..

Mindstemanden har længe været i et stort underskud af bukser og har haft behov for nogle nye. Måske ikke hans behov, men absolut mit;o). Han har længe kun skiftede mellem 3 par bukser og det bliver altså en smule ensformigt i længden at se på. Derfor har jeg nu været i gang ved maskinen og det er der kommet et par lækre bløde brune velourbukser ud af. For at det hele ikke skulle blive for kedeligt, har jeg maskinbroderet 2 svampe på det ene bukseben. Bukserne er efter min mening blevet rigtig søde - Det gør vel ikke noget at jeg roser mig selv bare en lille smule:o)?????

Billede af bukserne som desværre ikke gengiver farve helt korrekt. Nærbillede af svampene.

Modellen prøver bukserne på. De passer super godt i livet, men benene er 1 størrelse eller 2 for store:o).
Så desværre er mindstemandens behov for nye bukser (der passer;o)) ikke blevet opfyldt!

2 kommentarer:

  1. Jeg har været RIGTIG god til at lave for lange bukser, men har nu fundet en gylden regel ved mine, indvendigt benlængde+2 cm, og så har jeg lavet et skema over dem, så jeg altid kan slå op i det, for de blevet noget irriteret til sidst over altid liiiiiige at skulle prøve før jeg satte elastik fast i liv og ben ;-D
    De er sørme ellers rigtigt fine, gad godt min maskine kunne brodere :-)

    SvarSlet
  2. Tak! I dag skal jeg i gang med nogle nye bukser. Denne gang dog i noget andet stof og så bliver det en bambi som skal broderes derpå. Håber de kommer til at passe bedre:o).
    Jeg tror faktisk, at jeg vil lave sådan et måleskema som du snakker om - så er jeg da fri for at lave samme fejl 2 gange:o).

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)