torsdag den 21. maj 2009

Stofbutikken

Efter at jeg, i lange tider, har haft brugt gulvet til opbevaring af mine stadig voksende stofbunker, besluttet jeg mig i dag for at gøre noget ved sagen. Måske stærkt tilskyndet af, at gangstien imellem bunkerne blev stadig mindre og mindre og vejen rundt i huset derfor var blevet meget besværlig.
En Ikea-reol blev fluks indkøbt og hr. Nielsen blev sat i sving med at samle den. Godt arbejde - Reolen er som skabt til formålet.
Alt stoffet blev vendt rigtigt og sirligt lagt sammen, så det kunne passe ind i hylderne.
Jeg er simpelhen så glad for resultatet samt ovenud lykkelig for alt den gulvplads vi har genindvundet:o).
Jeg nyder virkelig at kigge på min stofreol og drømme om alle de muligheder der ligger i hvert enkel stykke stof - lille som stort.
Et par billeder, som kan gøre mig helt glad i låget, kommer her:
Reolen i hele sin pragt!

Og her kan stofferne virkelig nydes:o)

2 kommentarer:

  1. hold daa op louise, du har jo monster meget stof liggende!!! og så brokker kim sig over min lillebitte bedroller som er ved at vælte over at stof ;o)

    SvarSlet
  2. Ja man skal jo ikke gå ned på udstyr;o). Jeg har faktisk fået en del mere siden billedet, så nu ligger det også i bunker ovenpå reolen:o).
    Jeg elsker at stå ved reolen og udvælge stof:).

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar:o)